Aktualizacja konta w Dzienniku VULCAN
Uczniowie i Rodzice już teraz mogą korzystać z konta eduVULCAN. Aby wyświetlać dane z Dziennika VULCAN przy użyciu konta eduVULCAN konieczne jest zaktualizowanie swojego konta w Dzienniku.
Aktualizacja zajmuje zaledwie chwilę – przeprowadzimy Cię przez kilka prostych kroków. Podczas aktualizacji dokonaj wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN, którego aktywacja umożliwi m.in. korzystanie z nowej aplikacji mobilnej dla Rodzica i Ucznia.
- Wejdź na eduvulcan.pl
- Aktywuj indywidualne konto eduVULCAN
- stwórz konto
- zweryfikuj dane ucznia
- dodaj dostęp do danych z Dziennika
- Pobierz aplikację mobilną eduVULCAN i zaloguj się przy użyciu nowego konta
- Jeśli posiadasz dotychczasową aplikację Dzienniczek VULCAN, możesz wygodnie aktywować swoje nowe konto z jej poziomu.
Podczas aktualizacji dotychczasowego konta w Dzienniku możesz wybrać także konto zwykłe. Pamiętaj, że wybierając je nie otrzymasz dostępu do nowej aplikacji mobilnej eduVULCAN.
Dzięki intuicyjnej aplikacji eduVULCAN szybko uzyskasz dostęp do kluczowych informacji, wykonasz najważniejsze aktywności i zaplanujesz swój dzień – w szkole i poza nią.
Aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna w bezpłatnej wersji podstawowej oraz w odpłatnej wersji rozszerzonej (Usługa rozszerzona). Wybrane funkcje są dostępne tylko w wersji rozszerzonej
Poznaj ofertęNajczęściej zadawane pytania (FAQ)
Aktualizacja konta
Założyłem / założyłam eduVULCAN, ale nie widzę danych moich Dzieci. Co zrobić?
Jeśli już wcześniej miałeś / miałaś dostęp do Dziennika VULCAN zapraszamy Cię do aktualizacji konta. Możesz jej dokonać logując się do Dziennika swojej Szkoły.
Jeśli jednak Twoje konto jest zaktualizowane i wybrałeś / wybrałaś zwykłe konto lub chcesz dodać dostęp za pomocą kodu otrzymanego w Szkole, obejrzyj poniższy filmik.
Moje Dziecko posiada konto eduVULCAN, ale nie ma dostępu do Dziennika. Co zrobić?
Jeżeli Uczeń ma mniej niż 13 lat, przed rozpoczęciem korzystania z konta, Rodzic Ucznia musi potwierdzić akceptację Regulaminu eduVULCAN. Możesz to zrobić korzystając ze swojego konta Rodzica.
Aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN nie wyświetla danych szkolnych. Co zrobić?
Dostęp do danych z Dziennika VULCAN na urządzeniu mobilnym nie jest już realizowany przez aplikację mobilną Dzienniczek VULCAN, a przez nowy responsywny interfejs Dziennika VULCAN. Użytkownicy konta eduVULCAN mogą korzystać z aplikacji mobilnej eduVULCAN. Aplikacja ta oferowana jest dwóch wariantach: podstawowym (bezpłatnym) i rozszerzonym (odpłatnym).
Czy mogę mieć równocześnie konto eduVULCAN i zwykłe konto?
Nie, jednocześnie można korzystać jedynie z jednego typu konta (albo konto eduVULCAN albo konto zwykłe). Możliwa jest jednak zmiana jednego typu konta na inny.
Czy aktywując konto eduVULCAN mogę dodać dostęp danych wszystkich moich Dzieci jednorazowo?
Dostęp do konta każdego Dziecka musisz dodać osobno. Aby dodać te dostępy, skorzystaj z funkcji "Dodaj dostęp". W tym celu wykorzystaj kartkę z jednorazowym kodem dostępu, którą otrzymałeś / otrzymałaś w Szkole.
Jeśli w poprzednim roku szkolnym korzystałeś / korzystałaś już z Dziennika VULCAN, proces dodawania dostępu do kont Dzieci powinien być zakończony na etapie Aktualizacji konta.
Czy ja - jako Rodzic - muszę mieć ten sam typ konta co moje Dziecko (tj. czy mogę mieć konto eduVULCAN, a moje Dziecko konto zwykłe)?
Nie jest to wymagane. Niemniej zalecamy, aby Rodzic i Uczeń korzystali z tego samego typu konta. Jedynym wyjątkiem, kiedy ten sam typ konta jest wymagany jest sytuacja, kiedy Uczeń poniżej 13 r. ż. wybierze konto eduVULCAN. W związku z koniecznością akceptacji postanowień regulaminu przez Rodzica - tak aby Dziecko mogło z niego korzystać - Rodzic musi posiadać konto eduVULCAN.
Czy wszystkie moje Dzieci muszą mieć ten sam typ konta (zwykłe konto albo konto eduVULCAN)?
Nie jest to wymagane. Niemniej zalecamy, aby wszystkie Dzieci i Rodzic korzystali z tego samego typu konta. Wybór różnych typów konta przez Dzieci będzie skutkować niedostępnością aplikacji mobilnej dla Dziecka, który wybierze konto zwykłe.
Pierwsze logowanie
Czy potrzebuję kodu jednorazowego do aktualizacji konta?
Kod jednorazowy
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
Skąd uzyskać kod jednorazowy?
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
Kiedy potrzebny jest mi kod jednorazowy?
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.