Baza wiedzy
Aktualizacja konta
Założyłem / założyłam eduVULCAN, ale nie widzę danych moich Dzieci. Co zrobić?
Jeśli już wcześniej miałeś / miałaś dostęp do Dziennika VULCAN zapraszamy Cię do aktualizacji konta. Możesz jej dokonać logując się do Dziennika swojej Szkoły.
Jeśli jednak Twoje konto jest zaktualizowane i wybrałeś / wybrałaś zwykłe konto lub chcesz dodać dostęp za pomocą kodu otrzymanego w Szkole, obejrzyj poniższy filmik.
Moje Dziecko posiada konto eduVULCAN, ale nie ma dostępu do Dziennika. Co zrobić?
Jeżeli Uczeń ma mniej niż 13 lat, przed rozpoczęciem korzystania z konta, Rodzic Ucznia musi potwierdzić akceptację Regulaminu eduVULCAN. Możesz to zrobić korzystając ze swojego konta Rodzica.
Aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN nie wyświetla danych szkolnych. Co zrobić?
Dostęp do danych z Dziennika VULCAN na urządzeniu mobilnym nie jest już realizowany przez aplikację mobilną Dzienniczek VULCAN, a przez nowy responsywny interfejs Dziennika VULCAN. Użytkownicy konta eduVULCAN mogą korzystać z aplikacji mobilnej eduVULCAN. Aplikacja ta oferowana jest dwóch wariantach: podstawowym (bezpłatnym) i rozszerzonym (odpłatnym).
Czy mogę mieć równocześnie konto eduVULCAN i zwykłe konto?
Nie, jednocześnie można korzystać jedynie z jednego typu konta (albo konto eduVULCAN albo konto zwykłe). Możliwa jest jednak zmiana jednego typu konta na inny.
Czy aktywując konto eduVULCAN mogę dodać dostęp danych wszystkich moich Dzieci jednorazowo?
Dostęp do konta każdego Dziecka musisz dodać osobno. Aby dodać te dostępy, skorzystaj z funkcji "Dodaj dostęp". W tym celu wykorzystaj kartkę z jednorazowym kodem dostępu, którą otrzymałeś / otrzymałaś w Szkole.
Jeśli w poprzednim roku szkolnym korzystałeś / korzystałaś już z Dziennika VULCAN, proces dodawania dostępu do kont Dzieci powinien być zakończony na etapie Aktualizacji konta.
Czy ja - jako Rodzic - muszę mieć ten sam typ konta co moje Dziecko (tj. czy mogę mieć konto eduVULCAN, a moje Dziecko konto zwykłe)?
Nie jest to wymagane. Niemniej zalecamy, aby Rodzic i Uczeń korzystali z tego samego typu konta. Jedynym wyjątkiem, kiedy ten sam typ konta jest wymagany jest sytuacja, kiedy Uczeń poniżej 13 r. ż. wybierze konto eduVULCAN. W związku z koniecznością akceptacji postanowień regulaminu przez Rodzica - tak aby Dziecko mogło z niego korzystać - Rodzic musi posiadać konto eduVULCAN.
Czy wszystkie moje Dzieci muszą mieć ten sam typ konta (zwykłe konto albo konto eduVULCAN)?
Nie jest to wymagane. Niemniej zalecamy, aby wszystkie Dzieci i Rodzic korzystali z tego samego typu konta. Wybór różnych typów konta przez Dzieci będzie skutkować niedostępnością aplikacji mobilnej dla Dziecka, który wybierze konto zwykłe.
eduVULCAN
Jak zaakceptować regulamin eduVULCAN dla Ucznia poniżej 13 roku życia?
Akceptacja Regulaminu jest konieczna, aby Dziecko poniżej 13 roku życia mogło korzystać z konta eduVULCAN. Akceptacji możesz udzielić logując się na konto Rodzica eduVULCAN. Po przejściu do zakładki “Dostępy do Dziennika”, należy wybrać przycisk "Wyrażone zgody" widniejący obok danych Dziecka. Aktywuj wymagany dostęp poprzez akceptację Regulaminu. Akceptacja Regulaminu możliwa jest wyłącznie za pomocą przeglądarki internetowej (nie ma możliwości akceptacji Regulaminu w aplikacji mobilnej eduVULCAN).
Jak potwierdzić swój adres e-mail do konta eduVULCAN?
Po założeniu konta należy potwierdzić adres e-mail.
Aby sprawdzić, czy konto zostało potwierdzone, przejdź do zakładki „Dane konta” w eduVULCAN. Po prawej stronie, w polu „Adres e-mail do odzyskiwania dostępu i powiadomień”, znajduje się informacja o statusie potwierdzenia. W tym miejscu możesz również wysłać ponowną prośbę o potwierdzenie.
Aby potwierdzić adres, otwórz wiadomość e-mail ze skrzynki odbiorczej i kliknij w link potwierdzający.
Dlaczego e-mail z odzyskaniem hasła nie przychodzi na skrzynkę mailową?
E-mail z odzyskaniem hasła może trafiać do folderu “spam” lub “inne”. Sprawdź te foldery oraz skorzystaj z funkcji wyszukiwania, wpisując słowo kluczowe „eduVULCAN”.
Jeśli wiadomość nadal się nie pojawia, upewnij się, czy wcześniej potwierdziłaś/eś swój adres e-mail. Aby to zrobić, otwórz wiadomość z potwierdzeniem ze skrzynki odbiorczej i kliknij w link potwierdzający.
Jak usunąć omyłkowo dodane konta Dzieci?
Aby usunąć dodane dostępy dzieci, musisz:
- zalogować się na swoje konto eduVULCAN (strona internetowa).
- kliknąć na niebieskie kółko ze swoimi inicjałami (w prawym górnym rogu) i przejść do widoku „Dane konta”.
- w dolnej części strony znajdź sekcję „Dostępy do Dziennika”. Tam, na liście skonfigurowanych dostępów, kliknij na ikonę niebieskiego ołówka i usuń przypięte omyłkowo konta Dzieci.
Jak ponownie założyć konto w przypadku jego usunięcia?
Chcąc ponownie założyć konto, musisz skontaktować się z Sekretariatem lub Wychowawcą, aby uzyskać kartę z kodem jednorazowym. Następnie przejdź na stronę www.eduvulcan.pl i wybierz opcję „Załóż konto”. Wypełnij wszystkie wymagane pola, kliknij „Utwórz konto” i wpisz jednorazowy kod oraz 4 ostatnie cyfry z numeru PESEL Dziecka w odpowiednie miejsca. Po założeniu konta pamiętaj o potwierdzeniu adresu e-mail, ponieważ będzie on potrzebny do ewentualnej zmiany hasła.
Dlaczego nie mam możliwości zaakceptowania regulaminu eduVULCAN dla Ucznia poniżej 13 roku życia?
W takiej sytuacji sprawdź, czy jesteś zalogowany na konto Rodzica/Opiekuna. Aby to zrobić, przejdź do zakładki „Dane konta” i sprawdź opis w polu „Typ konta”. Opis, który powinien być wyświetlony to: „Rodzic/Opiekun”.
Jak mam zmienić typ konta Rodzic/Uczeń oraz wiek i co zrobić, jeżeli ta opcja jest niedostępna?
W celu zmiany typu konta oraz wieku Wychowanka musisz zalogować się na konto eduVULCAN, następnie przejść do zakładki “Edytuj dane”.
Kolejno otrzymasz możliwość zmiany typu konta z Uczeń/Wychowanek na Rodzic/Opiekun (i odwrotnie) oraz zmiany wieku.
Jeżeli te funkcje nie są dostępne oznacza to, że konieczne będzie usunięcie wszystkich dostępów do konta:
- Zaloguj się na konto eduVULCAN.
- Przejdź do zakładki “Dostępy do Dziennika”, a następnie kliknij ikonę ołówka znajdującą się przy danym Uczniu oraz usuń dostęp.
- Przejdź do konta eduVULCAN i wybierz “Edytuj dane” oraz zmień typ konta na właściwy.
- Ponownie dodaj dostęp. W tym celu zgłoś się do sekretariatu szkolnego bądź Wychowawcy oddziału w celu wygenerowania nowego kodu jednorazowego.
Co to jest eduVULCAN?
eduVULCAN to platforma internetowa i aplikacja mobilna dla Ucznia i Rodzica, w której możesz wyświetlać dane z Dziennika VULCAN. Konto w eduVULCAN jest alternatywą dla zwykłego konta. Oba typy kont są bezpłatne.
Czym różni się konto eduVULCAN od zwykłego konta?
Różnice między kontem eduVULCAN a kontem zwykłym wskazuje poniższa tabela:
Konto eduVULCAN Zwykłe konto Dostęp do Dziennika VULCAN przez www + + Aplikacja mobilna z dostępem do Dziennika VULCAN + − Kalendarz wszystkich (także pozaszkolnych) zajęć Ucznia + − Dostęp do portalu edukacyjnego eduVULCAN + − Jeden, krótki adres logowania do wszystkich szkół (eduvulcan.pl) + − Wygodny, możliwy do zmiany login + − Jedno konto Rodzica dla wszystkich Dzieci + − Czy mogę zmienić konto eduVULCAN na zwykłe konto?
Tak. Aby zmienić konto eduVULCAN na zwykłe konto, konieczne będzie poproszenie Wychowawcy Oddziału lub Pracownika Sekretariatu Szkoły o wygenerowanie kartki z nowym kodem jednorazowego dostępu i z jego użyciem ponowne przejście przez proces wyboru typu konta. W jego trakcie należy wybrać zwykłe konto szkolne. Szczegółowa instrukcja dot. tego procesu znajduje się na kartce z kodem jednorazowego dostępu.
Czy konto eduVULCAN jest bezpłatne?
Tak, konto eduVULCAN jest bezpłatne. W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która również jest bezpłatna) możesz wybrać dostęp do odpłatnej usługi rozszerzonej (np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wiadomości ze Szkoły w aplikacji). Dostęp do usługi rozszerzonej jest - poza okresem bezpłatnego dostępu testowego, czyli do 01.12.2024 r. - odpłatny.
Jakie funkcjonalności ma aplikacja mobilna eduVULCAN?
Aplikacja eduVULCAN umożliwia:
1. Monitorowanie ocen Ucznia dzięki notyfikacjom;
2. Sprawdzanie frekwencji, uwzględniając nieobecności i spóźnienia;
3. Usprawiedliwianie nieobecności z poziomu smartfona;
4. Sprawdzanie średniej ocen Ucznia i frekwencji na każdym z przedmiotów;
5. Przeglądanie zaplanowanych sprawdzianów;
6. Planowanie zajęć pozaszkolnych w kalendarzu;
7. Odczytywanie powiadomień o zmianach w planie lekcji i zastępstwach;
8. Wysyłania wiadomości do Szkoły bezpośrednio ze smartfona.Funkcjonalności dostępne w ramach usługi rozszerzonej i podstawowej przedstawia poniższa tabela:
Usługa rozszerzona Usługa podstawowa Powiadomienia PUSH + − Usprawiedliwienia nieobecności w aplikacji * + − Moduł wiadomości w aplikacji + − Możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji + − Widżety (Android) + − Frekwencja (nieobecności, spóźnienia, zwolnienia) + + Procent frekwencji + + Sprawdziany + + Zadania domowe + + Oceny i średnie ocen + + Kalendarz z planem lekcji i własnymi terminami + + * Usługa dostępna pod warunkiem włączenia jej przez szkolnego administratora Dziennika VULCAN.
Co oznacza ikonka kłódki w aplikacji mobilnej eduVULCAN?
W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która jest bezpłatna) możesz wybrać dostęp do usługi rozszerzonej (funkcjonalności np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wysyłania i otrzymywania wiadomości od Szkoły). Usługa rozszerzona – poza bezpłatnym okresem testowym – jest odpłatna.
Które funkcje w aplikacji mobilnej eduVULCAN są bezpłatne, a które płatne?
Aplikacja mobilna eduVULCAN (która jest bezpłatna) zawiera funkcje podstawowe (bezpłatne) i funkcje rozszerzone (płatne). Wykaz funkcji płatnych i bezpłatnych wskazuje poniższa tabela:
Usługa rozszerzona Usługa podstawowa Powiadomienia PUSH + − Usprawiedliwienia nieobecności w aplikacji * + − Moduł wiadomości w aplikacji + − Możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji + − Widżety (Android) + − Frekwencja (nieobecności, spóźnienia, zwolnienia) + + Procent frekwencji + + Sprawdziany + + Zadania domowe + + Oceny i średnie ocen + + Kalendarz z planem lekcji i własnymi terminami + + * Usługa dostępna pod warunkiem włączenia jej przez szkolnego administratora Dziennika VULCAN.
Każdy użytkownik konta eduVULCAN otrzyma na start bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji rozszerzonych aplikacji, który aktywny będzie do 01.12.2024 r. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do tych funkcji nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych działań. W szczególności nie trzeba podawać danych karty płatniczej bądź innych danych do płatności.
Ile będzie kosztował dostęp do funkcji rozszerzonych w aplikacji mobilnej eduVULCAN?
Po okresie bezpłatnego testowego dostępu (bezpłatny dostęp do 01.12.2024 r.), użytkownik aplikacji będzie mógł zakupić dostęp do funkcji rozszerzonych. Opłata za dostęp do funkcji rozszerzonych wynosi: od 32,99 do 42,49 zł brutto i jest to opłata jednorazowa (za dostęp od 01.12.2024 r. do 30.06.2025 r.). Cena ta różni się, w zależności od kanału sprzedaży.
Zwykłe konto
Co to jest zwykłe konto?
Zwykłe konto w Dzienniku VULCAN jest alternatywą dla konta eduVULCAN. Jedną z najważniejszych różnić między tymi kontami jest to, że zwykłe konto w Dzienniku VULCAN nie ma dostępu do aplikacji mobilnej. Dostęp do aplikacji mobilnej mają tylko użytkownicy konta eduVULCAN. Ponadto, w przypadku konta zwykłego Rodzic korzysta z oddzielnych kont dla każdego z Dzieci. W przypadku np. trójki Dzieci, konieczne będzie logowanie się do trzech kont. Wyświetlanie danych wszystkich Dzieci przy użyciu jednego konta możliwe jest dla użytkowników konta eduVULCAN. Oba typy kont są bezpłatne.
Aplikacja mobilna
Jak potwierdzić konto dziecka w aplikacji mobilnej?
Konto Dziecka (poniżej 13 r.ż.) potwierdzić możesz logując się na swoje konto eduVULCAN na komputerze stacjonarnym/telefonie. W tym celu przejdź do „Dostępy do Dziennika”, po czym aktywuj ten, który tego wymaga (poprzez guzik „Aktywuj"). Pamiętaj o zaakceptowaniu regulaminu (jest to konieczne). Konto można potwierdzić wyłącznie korzystając z przeglądarki internetowej (zarówno na komputerze, jak i na telefonie). Nie ma możliwości potwierdzenia konta za pomocą aplikacji mobilnej.
Jak (jako Uczeń) mam zalogować się do aplikacji mobilnej? Od czego powinienem zacząć?
Chcąc zacząć korzystać z aplikacji mobilnej eduVULCAN jako Uczeń powinieneś / powinnaś pobrać ją za pomocą sklepu Play, App Store lub AppGallery (w zależności od posiadanego systemu operacyjnego).
Jeżeli posiadasz już konto na platformie eduVULCAN wybierz opcję “Zaloguj”, następnie wprowadź login oraz hasło.
Jeżeli nie posiadasz konta na platformie eduVULCAN wybierz opcję “Załóż konto”, następnie wybierz login, utwórz hasło, wskaż odpowiedni typ konta oraz wprowadź kod captcha.
Logowanie
Co zrobić w przypadku komunikatu “nie masz wystarczających uprawnień, by używać aplikacji”?
Ten komunikat pojawia się, gdy Szkoła wyłączyła dostęp internetowy. W celu rozwiązania problemu skontaktuj się z Sekretariatem Szkoły lub Wychowawcą Oddziału, aby ponownie wygenerowali jednorazowy kod dostępu. Następnie zaloguj się na swoje konto eduVULCAN i na stronie głównej odnajdź listę dostępów do Dziennika VULCAN. Aby uzyskać dostęp, ponownie kliknij „Dodaj dostęp”, nawet jeśli konto Dziecka jest widoczne. Do dodania dostępu będzie Ci potrzebny jednorazowy kod wygenerowany przez Szkołę.
Komunikat może występować również w przypadku, gdy Uczeń został wypisany ze Szkoły lub stał się absolwentem.
Skąd wziąć dane do uzupełnienia podczas “Dodawania dostępu do Dziennika VULCAN”?
W celu uzupełnienia tych danych, musisz skontaktować się ze Szkołą i poprosić Wychowawcę lub Sekretarza o jednorazowy kod dostępu. Jest to kod generowany przez Szkołę (moduł Sekretariat/Kartoteka ucznia/Dostęp internetowy) oraz przez Wychowawcę (moduł Dziennik oddziału/Kartoteka ucznia/Dostęp internetowy).
Czy moje dane logowania pozostają takie same, jak te dotychczasowe?
Użytkownik konta eduVULCAN może sam wybrać swój login (może nim być np. adres e-mail). Co więcej, użytkownik konta eduVULCAN może w każdym czasie zmienić swój login, korzystając z funkcji "Edytuj dane" w profilu użytkownika w platformie internetowej pod adresem eduvulcan.pl.
Czy adres logowania (www) pozostaje taki sam, jak w zeszłym roku?
Nie, od tego roku szkolnego korzystasz z nowego adresu logowania do Dziennika. Dla użytkowników, którzy wybrali konto eduVULCAN, adres logowania do Dziennika jest jednakowy dla wszystkich Uczniów - niezależnie od tego, do jakiej Szkoły uczęszczają. Ten adres to: eduvulcan.pl
Czy mogę zmienić swój dotychczasowy login i hasło?
Użytkownik konta eduVULCAN może w każdym czasie zmienić swój login i hasło, korzystając z funkcji "Edytuj dane " w platformie internetowej, dostępnej pod adresem eduvulcan.pl.
Pod jakim adresem mam się logować, jeśli wybrałem/am eduVULCAN?
Ten adres to: eduvulcan.pl
Dla użytkowników, którzy wybrali konto eduVULCAN, adres logowania do Dziennika jest jednakowy dla wszystkich Uczniów - niezależnie do tego, do jakiej Szkoły uczęszczają.Jaki jest prawidłowy adres logowania dla mojej szkoły?
Ten adres to: eduvulcan.pl
Dla użytkowników, którzy wybrali konto eduVULCAN, adres logowania do Dziennika jest jednakowy dla wszystkich Uczniów - niezależnie do tego, do jakiej Szkoły uczęszczają.Czy mój adres e-mail może być loginem do eduVULCAN?
Tak, użytkownik konta eduVULCAN może sam wybrać swój login. Może nim być np. adres e-mail albo dowolny, inny ciąg znaków. Login możesz zmienić w każdym czasie, korzystając z funkcji "Edytuj dane" w platformie internetowej eduVULCAN (eduvulcan.pl).
Zapomniałem/ zapomniałam mojego loginu i hasła. Jak mam je odzyskać?
Aby odzyskać login i hasło do konta, potrzebujesz adres email przypisany do Twojego konta. Na ekranie logowania naciśnij "Nie pamiętam hasła" i postępuj zgodnie z instrukcjami. W trakcie tego procesu będziesz mógł również odzyskać swój login.
Moje hasło lub login są niepoprawne. Co mam zrobić?
Aby odzyskać login i hasło do konta, potrzebujesz adres email przypisany do Twojego konta. Na ekranie logowania naciśnij "Nie pamiętam hasła" i postępuj zgodnie z instrukcjami. W trakcie tego procesu będziesz mógł również odzyskać swój login.
Pierwsze logowanie
Czy potrzebuję kodu jednorazowego do aktualizacji konta?
Kod jednorazowy
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
Skąd uzyskać kod jednorazowy?
Jeśli masz już dostęp do Dziennika VULCAN (w poprzednim roku korzystałeś / korzystałaś z Dziennika VULCAN) nie potrzebujesz kodu jednorazowego do aktualizacji swojego konta.
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
Kiedy potrzebny jest mi kod jednorazowy?
Kod jednorazowy potrzebny jest jedynie w dwóch przypadkach:
- Jesteś Uczniem albo Rodzicem Ucznia, który rozpoczyna w tym roku naukę w klasie pierwszej;
- Utraciłeś / utraciłaś całkowicie (tj. nie pamiętasz ani loginu, ani hasła) dostęp do konta w Dzienniku VULCAN.
Jeśli dotyczy Cię jeden z tych dwóch przypadków, zgłoś się do Sekretarza lub Wychowawcy, aby otrzymać kod jednorazowy.
Zakup Usługi rozszerzonej
Czy osoba, która nie posiada konta eduVULCAN może kupić dostęp do Usługi rozszerzonej?
Nie. Aby wykupić dostęp do Usługi rozszerzonej konieczne jest posiadanie konta eduVULCAN. Możliwość zakupu Usługi rozszerzonej dostępna jest po zalogowaniu do platformy eduVULCAN lub w aplikacji mobilnej eduVULCAN.
Czy uczeń może opłacić dostęp do usługi rozszerzonej?
Tak, pod warunkiem, że ukończył 13 rok życia. Jeżeli Uczeń ma mniej niż 13 lat, zakupu dostępu do Usługi rozszerzonej może dokonać jego Rodzic / Opiekun.
Jakie metody płatności są akceptowalne?
Wszystkie akceptowalne metody płatności w ramach zakupu dostępu w platformie eduVULCAN wskazane są tutaj: https://eduvulcan.pl/metodyplatnosci.
Zakupu dostępu do Usługi rozszerzonej można dokonać także w aplikacji mobilnej eduVULCAN (opcja “Zakup dostępu do Usługi rozszerzonej”).
Czy dostępne są rabaty?
Na chwilę obecną, nie przewidujemy polityki rabatowej w ramach naszych usług.
Czy akceptujecie przelewy tradycyjne?
Tak, płatności przelewem tradycyjnym możesz dokonać po zalogowaniu się do platformy eduVULCAN i po wybraniu tej metody płatności.
Zakupiłem / zakupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej przez platformę eduVULCAN i chcę otrzymać fakturę. Gdzie napisać?
Jeżeli zakupiłeś / zakupiłaś dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem strony eduvulcan.pl (operator płatności: PayU), napisz do nas na adres [email protected]. W wiadomości podaj identyfikator zamówienia. Identyfikator ten znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia, wysłanej przez VULCAN.
Jeżeli zakupiłeś / zakupiłaś dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem sklepu mobilnego App Store, faktura zostanie automatycznie dostarczona na podany w ramach konta w App Store adres email, do 72h od dokonania zakupu.
Jeżeli zakupiłeś / zakupiłaś dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem sklepu mobilnego Sklep Play, potwierdzenie zamówienia dostarczane jest na podany w ramach konta w Sklep Play adres e-mail, do 72h od dokonaniu zakupu.
Gdzie znajdę identyfikator zamówienia?
Identyfikator zamówienia znajdziesz w mailu dot. potwierdzenia złożenia zamówienia oraz mailu dot. potwierdzenia zawarcia umowy. Ponadto, znajdziesz go w platformie eduVULCAN (Dane konta --> Historia zakupów i płatności - zamówienie).
Mam trójkę Dzieci i każdemu z nich chcę kupić dostęp do Usługi rozszerzonej. Ile zapłacę?
Opłata za Usługę rozszerzoną dotyczy każdego Dziecka osobno - jeśli masz trójkę Dzieci, aby korzystać z funkcjonalności rozszerzonych dla trójki Dzieci, należy wykupić trzy dostępy. Jeśli wykupisz jeden dostęp, będziesz korzystać (dwóch Rodziców/ Opiekunów oraz Uczeń) z funkcjonalności rozszerzonych wyłącznie w odniesieniu do konta Dziecka, dla którego została zakupiona Usługa rozszerzona.
Czy liczba urządzeń, na których będę korzystać z aplikacji ma znaczenie przy cenie za dostęp do tej Usługi rozszerzonej?
Nie – cena za dostęp do Usługi rozszerzonej jest stała i nie zależy od liczby urządzeń, na których będziesz korzystać z wersji rozszerzonej aplikacji mobilnej eduVULCAN.
Ile kosztuje Usługa rozszerzona?
Cena za dostęp (od 02.12.2024 r. do 30.06.2025 r.) dla Usługi rozszerzonej dla jednego Dziecka zależy od kanału sprzedaży:
- Zakup na stronie www eduvulcan.pl: 32,99 zł
- Zakup w sklepie mobilnym Sklep Play: 37,94 zł
- Zakup w sklepie mobilnym AppStore: 42,49 zł
W jaki sposób mogę kupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pomocą strony eduvulcan.pl?
Obejrzyj krótkie nagranie pokazujące, w jaki sposób zakupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem strony eduvulcan.pl.
W jaki sposób mogę kupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pomocą aplikacji mobilnej (iPhone)?
Obejrzyj krótkie nagranie pokazujące, w jaki sposób zakupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem aplikacji mobilnej (iPhone).
W jaki sposób mogę kupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pomocą aplikacji mobilnej (Android)?
Obejrzyj krótkie nagranie pokazujące, w jaki sposób zakupić dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem aplikacji mobilnej (Android).
Nie mogę zalogować się swoje konto eduVULCAN i muszę założyć nowe - czy po założeniu nowego konta muszę opłacać dostęp kolejny raz?
Zmienić na: W takiej sytuacji skontaktuj się z nami (email: [email protected]). Nasz Zespół pomoże Ci w odzyskaniu dostępu do konta.
Funkcje rozszerzone
Co oznacza ikonka kłódki w aplikacji mobilnej eduVULCAN?
W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która jest bezpłatna w wersji podstawowej) możesz wybrać dostęp do płatnej wersji rozszerzonej (funkcjonalności rozszerzone to wiadomości PUSH, usprawiedliwianie nieobecności w aplikacji czy wysyłania i otrzymywania wiadomości od Szkoły w aplikacji, możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji, widget dla urządzeń z Android). Funkcjonalności rozszerzone oznaczone są kłódką w aplikacji.
Które funkcje w aplikacji są płatne a które bezpłatne?
Aplikacja mobilna eduVULCAN (która jest bezpłatna) zawiera funkcje podstawowe (bezpłatne) i funkcje rozszerzone (płatne). Wykaz funkcji płatnych i bezpłatnych wskazuje poniższa tabela:
Usługa rozszerzona Usługa podstawowa Powiadomienia PUSH + − Usprawiedliwienia nieobecności w aplikacji * + − Moduł wiadomości w aplikacji + − Możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji + − Widżety (Android) + − Frekwencja (nieobecności, spóźnienia, zwolnienia) + + Procent frekwencji + + Sprawdziany + + Zadania domowe + + Oceny i średnie ocen + + Kalendarz z planem lekcji i własnymi terminami + + * Usługa dostępna pod warunkiem włączenia jej przez szkolnego administratora Dziennika VULCAN.
Każdy użytkownik konta eduVULCAN otrzyma na start bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji rozszerzonych aplikacji, który aktywny będzie do 01.12.2024 r. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do tych funkcji nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych działań. W szczególności nie trzeba podawać danych karty płatniczej bądź innych danych do płatności.
Kupiłem / Kupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej i nie działają mi powiadomienia PUSH. Dlaczego?
Jeśli nie otrzymujesz powiadomień push z naszej aplikacji istnieje kilka czynników, które mogą być przyczyną tego problemu, a dotyczą one ustawień Twojego urządzenia. Oto kilka kroków, które możesz podjąć, aby poprawić sytuację:
- Ustawienia powiadomień: Sprawdź ogólne ustawienia powiadomień w systemie (oraz w aplikacji), aby upewnić się, że są one włączone dla naszej aplikacji.
- Połączenie internetowe: Sprawdź, czy Twoje urządzenie ma stabilne połączenie z internetem, ponieważ problemy z siecią mogą wpływać na odbiór powiadomień.
- Wersja aplikacji: Upewnij się, że korzystasz z najnowszej wersji aplikacji. Czasami aktualizacje zawierają poprawki, które mogą rozwiązać problem.
- Tryb cichy lub nie przeszkadzać: Sprawdź, czy Twój telefon nie jest ustawiony w trybie cichym lub „nie przeszkadzać”, co mogłoby uniemożliwić otrzymywanie powiadomień.
Ustawienia urządzenia:
Optymalizacja baterii: Upewnij się, że aplikacja nie jest objęta optymalizacją baterii. Możesz to zrobić, wyłączając tryb oszczędzania energii dla naszej aplikacji.
Dla użytkowników SAMSUNG:
- Wyłącz funkcję głębokiego usypiania dla aplikacji. Można to znaleźć w ustawieniach zarządzania zasilaniem.
- W aplikacji ustawień, sprawdź sekcję dotyczącą uprawnień i upewnij się, że aplikacja nie została usunięta z trybu działania w tle.
Dla użytkowników Xiaomi:
- Upewnij się, że aplikacja ma ustawione brak restrykcji usypiania w opcjach oszczędzania baterii.
- Sprawdź w ustawieniach uprawnień, czy autostart w tle jest włączony.
- W przypadku MIUI 14+, sprawdź również opcję zwiększenia prędkości w ustawieniach, a następnie upewnij się, że aplikacjanie jest zablokowana.
Dla użytkowników Motoroli:
- Przejdź do ustawień telefonu.
- Przewiń w dół i stuknij w „Aplikacje i powiadomienia”.
- Stuknij w swoją aplikację.
- Stuknij w „Zaawansowane”.
- Stuknij w „Bateria”.
- Stuknij w „Ograniczenie tła” lub „Ograniczenia tła”.
- Jeśli jest napisane „Ograniczenie aktywności w tle”, stuknij w to, a następnie stuknij w „Usuń”.
Co zrobić?
- Przejdź do ustawień swojego telefonu i dostosuj powyższe opcje.
- Zrestartuj telefon po dokonaniu zmian, aby upewnić się, że wszystkie ustawienia zostały zastosowane.
- Jeśli problem nadal występuje, rozważ odinstalowanie i ponowne zainstalowanie aplikacji.
Kupiłem / Kupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej i nie działa mi funkcja usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji. Dlaczego?
Funkcja usprawiedliwiania nieobecności jest dostępna, jeżeli została włączona dla danej Szkoły przez szkolnego Administratora Dziennika VULCAN. W przypadku niedostępności tej funkcjonalności skontaktuj się z Sekretariatem Szkoły.
Jedno z moich dzieci jest w przedszkolu i ma bezpłatnie opcje zgłaszania nieobecności. Drugie dziecko chodzi do I klasy szkoły podstawowej i ta funkcja jest dla niego płatna. Skąd ta różnica?
Dla Dzieci uczęszczających do przedszkola istnieje możliwość zgłoszenia przyszłej nieobecności, zgodnie z zasadami ustalonymi przez administratora systemu w przedszkolu. Jest to odrębna - w stosunku do opcji usprawiedliwiania nieobecności w szkole - funkcjonalność.
Używam telefonu iPhone. Dlaczego nie mogę używać widgetu?
Funkcjonalność widgetu dostępna jest wyłącznie w aplikacji mobilnej na urządzeniu z Android.
Co stanie się z funkcjami rozszerzonymi po 30.06.2024 r.? Czy będę mieć do nich dostęp?
Zgodnie z Regulaminem eduVULCAN, Użytkownicy, którzy posiadali dostęp do Usługi rozszerzonej do 30.06.2024 będą mogli z niej korzystać nieodpłatnie także w okresie wakacyjnym.
Dlaczego po zakupie dostępu do Usługi rozszerzonej ikony kłódek nie zniknęły?
Po zakupie dostępu do Usługi rozszerzonej ikony otwartych kłódek w aplikacji mobilnej nie znikają (pozostają cały czas otwarte). Po zakończeniu bezpłatnego okresu testowego (po 01.12.2024 r.) ikony kłódek zmienią swój wygląd na zamknięte dla użytkowników, którzy nie wykupili dostępu do Usługi rozszerzonej.
Sklepy mobilne
Kupiłem / Kupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem Sklepu Play (Google Sklep Play). Dostęp do Usługi nie został natychmiastowo aktywowany. Czy to błąd?
Nie, czas potrzebny na przetwarzanie transakcji przez sklep mobilny Google Play wynosi do 72h (najczęściej jednak jest to kilka godzin). Po odnotowaniu transakcji dostęp do Usługi rozszerzonej uruchomiany jest automatycznie. Jeżeli transakcja nie zostanie przetworzona do 72h (lub w tym czasie nie otrzymasz zwrotu środków od Sklepu Play), prosimy o wiadomość na adres [email protected].
Skąd biorą się różnice w cenie w sklepach, a na stronie eduVULCAN?
Różnice w cenie za dostęp do Usługi rozszerzonej wynikają z prowizji pobieranych przez Sklepy mobilne.
Mieszkam w Wielkiej Brytanii/ w Ukrainie. Czy mogę wykupić dostęp do Usługi rozszerzonej?
Tak, zakup dostępu do Usługi rozszerzonej za pośrednictwem sklepów mobilnych możliwy jest także, jeżeli mieszkasz w Wielkiej Brytanii czy w Ukrainie.
Płatność z innego kraju niż Polska nie jest jednak możliwa w przypadku zakupu za pośrednictwem platformy eduVULCAN (eduvulcan.pl)
Odstąpienie od umowy / Rezygnacje
W jaki sposób mogę złożyć odstąpienie od umowy dot. Usługi rozszerzonej?
Zgodnie z Regulaminem eduVULCAN, oświadczenie o odstąpieniu może zostać wysłane do VULCAN sp. z o.o. drogą elektroniczną na adres mailowy: [email protected], listem na adres siedziby VULCAN sp. z o.o. Realizacja prawa odstąpienia od umowy może nastąpić poprzez wypełnienie przez użytkownika formularza odstąpienia od umowy, który dostępny jest po zalogowaniu się do platformy internetowej, pod adresem URL: https://eduvulcan.pl/odstapienie.
Zakupiłem / zakupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej w aplikacji mobilnej (iPhone). Chcę zrezygnować i otrzymać zwrot środków. Co zrobić?
W związku z tym, że dostęp do Usługi rozszerzonej zakupiłeś / zakupiłaś za pośrednictwem Apple (AppStore), aby otrzymać zwrot należy uzupełnić formularz udostępniany przez firmę Apple pod adresem: https://reportaproblem.apple.com/
Jednocześnie, w celu odstąpienia od umowy dot. Usługi rozszerzonej, którą zawarłeś / zawarłaś z VULCAN sp. z o.o., złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy do 14 dni od jej zawarcia:
- Za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: [email protected]
- Za pośrednictwem formularza pod adresem: https://eduvulcan.pl/odstapienie lub
- Pisemnie, na adres: VULCAN sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wołowskiej 6, 51‑116 Wrocław
Zakupiłem / zakupiłam dostęp do Usługi rozszerzonej w aplikacji mobilnej (Android). Chcę zrezygnować i otrzymać zwrot środków. Co zrobić?
W związku z tym, że dostęp do Usługi rozszerzonej zakupiłeś / zakupiłaś za pośrednictwem Google (Sklep Play), aby otrzymać zwrot należy uzupełnić formularz udostępniany przez firmę Google pod adresem: https://play.google.com/store/account/orderhistory
Jednocześnie, w celu odstąpienia od umowy dot. Usługi rozszerzonej, którą zawarłeś / zawarłaś z VULCAN sp. z o.o., złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy do 14 dni od jej zawarcia:
- Za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: [email protected]
- Za pośrednictwem formularza pod adresem: https://eduvulcan.pl/odstapienie lub
- Pisemnie, na adres: VULCAN sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wołowskiej 6, 51‑116 Wrocław
Chcę zrezygnować z Usługi rozszerzonej, ale dostęp do niej wykupił mój mąż (drugi Rodzic/Opiekun Ucznia) - czy mogę odstąpić bez udziału osoby kupującej?
Nie, odstąpić od umowy dot. Usługi rozszerzonej może konsument, który zawarł tę umowę.
Czy jeśli zrezygnuje z Usługi rozszerzonej mogę korzystać z tego samego konta w podstawowym zakresie?
Tak, po zrezygnowaniu z Usługi rozszerzonej możesz korzystać z Usługi w zakresie podstawowym.