Zmiany dotyczą wyłącznie części Szkół w Polsce.
Wraz z początkiem września 2024 r. część Użytkowników Dziennika VULCAN rozpocznie korzystanie z jego nowej wersji. W Państwa Szkole działanie Dziennika pozostaje bez zmian.
Niemniej, w związku z możliwością pojawienia się pytań Rodziców, przekazujemy Państwu do dyspozycji stronę z najczęściej zadawanymi pytaniami.
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Aktualizacja konta
Słyszałem / słyszałam o aktualizacji kont. Czy to dotyczy też Naszej Szkoły?
Nie, konieczność aktualizacji kont Rodzica i Ucznia w Dzienniku VULCAN dotyczy tylko części Szkół w Polsce. Działanie Dziennika w Państwa Szkole pozostaje bez zmian. Stąd, nie ma konieczności aktualizacji konta.
eduVULCAN
Co to jest eduVULCAN?
eduVULCAN to platforma internetowa i aplikacja mobilna dostępna dla części Szkół w Polsce, w których ta zmiana mogła zostać wprowadzona. Jest to platforma i aplikacja mobilna dla Uczniów i Rodziców. eduVULCAN stanowi alternatywy sposób wyświetlania danych z Dziennika VULCAN. eduVULCAN nie został wprowadzony w Państwa Szkole.
W moim Oddziale są Rodzice, których inne Dziecko chodzi do Szkoły, w której uruchomiony jest eduVULCAN. Czy powinni oni korzystać z dwóch aplikacji?
Tak, aby wyświetlać dane z Dziennika z Państwa Szkoły, Rodzic będzie korzystać z aplikacji Dzienniczek VULCAN. Aby wyświetlać dane z Dziennika Szkoły, w której został wprowadzony eduVULCAN (pod warunkiem wybrania w procesie aktualizacji konta przez tego Rodzica konta eduVULCAN) Rodzic będzie korzystał z aplikacji mobilnej eduVULCAN.
Czy eduVULCAN będzie włączony też w Naszej Szkole?
W najbliższym czasie nie jest możliwe uruchomienie eduVULCAN w Państwa Szkole. Jeżeli planowane będzie uruchomienie eduVULCAN w Państwa Szkole, zostaną o tym Państwo powiadomieni odpowiednio wcześniej.
Rodzic z Naszej Szkoły założył konto eduVULCAN, ale nie widzi danych swoich Dzieci. Co zrobić?
eduVULCAN nie został włączony w Państwa Szkole. Stąd, nie jest obecnie możliwe wyświetlanie danych z Państwa Dziennika VULCAN za pośrednictwem eduVULCAN.
Czy konto eduVULCAN jest bezpłatne?
Tak, konto eduVULCAN jest bezpłatne. W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która również jest bezpłatna) możesz wybrać dostęp do odpłatnej usługi rozszerzonej (np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wiadomości ze Szkoły w aplikacji). Dostęp do usługi rozszerzonej jest - poza okresem bezpłatnego dostępu testowego, czyli do 01.11.2024 r. - odpłatny.
Zwykłe konto
Czy Nasi Uczniowie i Rodzice musza podejmować jakiekolwiek dodatkowe działania, żeby korzystać z Dziennika VULCAN?
Nie, w Państwa Szkole nie został uruchomiony eduVULCAN. Nie dotyczy Państwa także proces aktualizacji kont w Dzienniku. Nie ma potrzeby podejmowania dodatkowych działań, aby korzystać z Dziennika VULCAN.
Aplikacja mobilna
W Sklepie Play są dostępne dwie aplikacje mobilne od VULCAN. Z której mają korzystać Uczniowie i Rodzice z Naszej Szkoły?
Właściwą aplikacją mobilną dla Państwa Szkoły jest niezmiennie aplikacja mobilna Dzienniczek VULCAN.
Logowanie
Czy dane logowania Uczniów i Rodziców pozostają takie same, jak te dotychczasowe?
Tak, dane logowania nie ulegają zmianie w Państwa Szkole.
Czy adres logowania (www) pozostaje taki sam, jak w zeszłym roku?
Tak, adres logowania (www) do Dziennika VULCAN w Państwa Szkole pozostaje bez zmian.
Pierwsze logowanie
Słyszałem / Słyszałam, że aby nadać dostępy do Dziennika nowym Uczniom i Rodzicom należy wygenerować kartki z jednorazowym dostępem. Czy to prawda?
Ten sposób nadawania dostępów dla nowych Uczniów i Rodziców dotyczy wyłącznie Szkół, w których został uruchomiony eduVULCAN. W Państwa Szkole sposób nadawania dostępów pozostaje bez zmian.